پژوهشی - آرشیو

تشکر ویژه‌ از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاددانشگاهی/ روابط عمومی‌ها؛ مشاور امین روسا در این نهاد/ لزوم برندسازی در جهاددانشگاهی
دکتر طیبی بیان کرد:

تشکر ویژه‌ از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاددانشگاهی/ روابط عمومی‌ها؛ مشاور امین روسا در این نهاد/ لزوم برندسازی در جهاددانشگاهی

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در چهارمین گردهمایی مدیران حوزه روابط عمومی این نهاد ضمن قدردانی از توجه ویژه مقام معظم رهبری به جهاددانشگاهی در دیدار دو روز گذشته با ائمه جمعه سراسر کشور، بیان کرد: تمام سخنان رهبر معظم انقلاب سنجیده است و خدا را شکر می کنیم که این توفیق را به ما داده تا به راهی برویم و کار‌های شایسته‌ای انجام دهیم که مورد لطف ایشان قرار بگیرد. اکنون و پس از عنایت مقام معظم رهبری به جهاددانشگاهی، مسئولیت ما بیشتر و سخت‌تر شده است.

ادامه مطلب
با انعقاد یک تفاهم‌نامه بین دکتر طیبی و دکتر مظفری انجام می‌شود؛

ارایه‌ی بسته‌ی کامل گسترش همکاری‌ها بین جهاددانشگاهی و سازمان منطقه‌ آزاد کیش

مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و فناوری، دقایقی قبل در سالن دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

ادامه مطلب
تولید ۱۰ قلم مواد پرمصرف شیمیایی در دستور کار جهاددانشگاهی قرار گرفته است
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در آذربایجان‌غربی:

تولید ۱۰ قلم مواد پرمصرف شیمیایی در دستور کار جهاددانشگاهی قرار گرفته است

دکتر پورعابدی ضمن بازدید از دستاوردها و آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، بیان کرد: تولید ۱۰ قلم مواد پرمصرف شیمیایی در دستور کار جهاددانشگاهی قرار گرفته است که پژوهشگران این نهاد، کار دانش پایه و اقدامات زیرساختی آن را انجام داده و در مرحله‌ی پایلوت آزمایشگاهی و نیمه‌صنعتی در صدد جذب سرمایه‌گذار و ارائه‌ی به صنعت هستیم.

ادامه مطلب

حضور پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی با همکاری سازمان فناوری اطلات ایران در اجرای پروژه "کارگزاری توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی در سطح استان های منطقه یک کشور" با ارائه دستاوردهای پانزده شرکت استارت آپی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری فعال دارد.

ادامه مطلب
مشاور تغدیه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل:

کنترل وزن در پیشگیری و درمان ناباروری نقش به سزایی دارد

مشاور تغدیه مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل گفت: تغذیه ناسالم علاوه بر ایجاد بیماری،‌ در کیفیت و قدرت باروری افراد نیز تاثیر دارد.

ادامه مطلب
آن‌چه رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه درباره‌ی جهاددانشگاهی گفتند
تکیه بر خود؛

آن‌چه رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه درباره‌ی جهاددانشگاهی گفتند

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای روز گذشته (سه‌شنبه ۲۵ تیر) در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به دل بریدن مسئولین و ملت از بیگانگان و تکیه بر خود گفتند: الان مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکار هستند از طرف دستگاه‌های گوناگون دولتی زیاد شده است، جوان‌های مجموعه‌های جوان مثل جهاددانشگاهی که جوان‌های خوبی هستند و توانایی زیادی دارند.

ادامه مطلب
در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بررسی شد؛

روشی برای تمایز سلول‌های بنیادی جنینی موش به سلول‌های اپی‌تلیالی کلیه

محققان رویان جهاددانشگاهی روشی برای تمایز سلول‌های بنیادی جنینی موش به سلول‌های اپی‌تلیالی کلیه و در ادامه تبدیل سلول‌های فیبروبلاستی به مزودرم حد واسط ارائه کردند.

ادامه مطلب
رییس مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه:

مراجعه بیش از ۲۵۰۰ زوج "نابارور" در دو سال

رییس مرکز درمان ناباروری فوق تخصصی جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به مراجعه بیش از ۲۵۰۰ زوج به این مرکز طی دو سال فعالیت آن، گفت: درمان های بکار رفته در این مرکز با ۲۰ تا ۲۵ درصد موفقیت همراه بوده که با توجه به استانداردهای جهانی درصد خوبی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
در راستای رفع چالش های باغات چای در کشور انجام شد؛

انعقاد قرارداد بین پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی و پژوهشکده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی

قرارداد تولید کیت نانومغذی مناسب برای افزایش عملکرد کمی و کیفی (عطر و طعم) گیاه چای (Camellia sinensis) با استفاده از نانوبایوفناوری در راستای رفع چالش های باغات چای در کشور بین پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاددانشگاهی و پژوهشکده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد.

ادامه مطلب

کدام استان‌ها بیشترین شرکت‌های دانش بنیان را دارند

تهران- ایرنا- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با تاکید براینکه شرکت‌های دانش‌بنیان استانی از ظرفیت‌های قابل‌توجهی در توسعه فناوری و نوآوری برخوردارند، سه استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی را برترین استان‌های از نظر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.

ادامه مطلب