برگزاری پویش آگاهی بخشی و غربالگری بیماری اندومتریوز در بانوان دانشجو

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۲ کد : ۶۵۶۱۷ پژوهشی
جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی - ابن سینا با همکاری و واحد علوم پزشکی شهید بهشتی، پویش آگاهی بخشی و غربالگری بیماری اندومتریوز در بانوان دانشجو را برگزار کردند.
برگزاری پویش آگاهی بخشی و غربالگری بیماری اندومتریوز در بانوان دانشجو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی الزهرا(س)، این واحد با همکاری پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی - ابن سینا و واحد علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان پویش آگاهی بخشی و غربالگری بیماری اندومتریوز در بانوان دانشجو را در آذرماه 1402در دانشگاه الزهرا(س) برگزار کردند.

هفته ملی "سلامت بانوان ایران"، همه ساله در هفته پایانی مهرماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، برگزار می شود و به همین منظور جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان پویش آگاهی بخشی و غربالگری بیماری اندومتریوز در بانوان دانشجو را در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

تعداد بسیار زیادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) توسط متخصصان خانم با بررسی علائم و نشانه ها به مرکز ابن سینا معرفی شدند و بسیاری از دانشجویان با آگاهی و گرفتن بروشور ها در این خصوص کسب آگاهی کردند.