توسط پژوهشگاه ابن‌سینای جهاددانشگاهی؛

کارگاه «پایش کیفیت در آزمایشگاه بالینی» برگزار می شود

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۸ کد : ۵۱۸۳۸ پژوهشی
پژوهشگاه ابن‌سینا کارگاه ";پایش کیفیت در آزمایشگاه بالینی" را به صورت حضوری و آنلاین با امتیاز آموزش مداوم برگزار می‌کند.
کارگاه «پایش کیفیت در آزمایشگاه بالینی» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، کارگاه "پایش کیفیت در آزمایشگاه بالینی" با سه مبحث "عدم قطعیت نتایج آزمایشگاهی"؛ "عیار سیگما"؛ "پایش کیفیت MaxE(Nut)" در اسفندماه برگزار می‌شود. دکتر حسن بیات، چهره ماندگار علوم آزمایشگاهی ایران، مدرس هر سه کارگاه است.

کارگاه پایش کیفیت در آزمایشگاه با مبحث "عدم قطعیت نتایج آزمایشگاهی" و سرفصل‌های: آشنایی کامل و تسلط بر محاسبه عدم قطعیت در آزمایشگاه بالینی؛ روش برآورد عدم قطعیت ناشی از اصلاح عدم صحت، در ۴ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دومین مبحث این کارگاه به موضوع "عیار سیگما" اختصاص دارد که این کارگاه در ۱۱ اسفندماه و با سرفصل‌های: مفهوم عیار سیگما جزئیات دخیل در عیار سیگما شامل خطای کال مجاز، تکرارپذیری بلندمدت و عدم صحت؛ آشنایی کامل و تسلط بر محاسبه عیار سیگمای عملکرد سنجشی؛ ارتباط عیار سیگما با پایش کیفیت برگزار خواهد شد.

کارگاه پایش کیفیت در آزمایشگاه با مبحث "پایش کیفیت MaxE(Nut)" نیز در ۱۲ اسفند برگزار می‌شود. کلیات و تعریف مدل MaxE(Nut)؛ آشنایی کامل و تسلط بر اجرای پایش کیفیت بر اساس مدل MaxE(Nut) محورهای سومین کارگاه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰ - ۰۲۱ داخلی ۴۵۴ تماس حاصل نموده یا به وب‌سایت پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی - ابن سینا مراجعه کنند.