سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی جهت ثبت نام خانواده های گیلانی در بانک خون بند ناف

۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۵ کد : ۵۰۱۸۰ پژوهشی
سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با طرح موضوع حمایت مالی در قالب تسهیلات ثبت نام بانک خون بند ناف از سوی بانک رسالت، افزود: بانک خون بند ناف فرصتی برای ذخیره سلامتی و پشتوانه ای برای خانواده هاست.
ارائه تسهیلات بانکی جهت ثبت نام خانواده های گیلانی در بانک خون بند ناف

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی گیلان دکتر حمیدرضا مسکنی در نشست با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان گیلان با تاکید بر توسعه فعالیت های حوزه سلامتی، کارآفرینی و اجتماعی، اظهار کرد: سازمان جهاددانشگاهی گیلان براساس ماموریت خود در زمینه اشتغال که فصل مشترک این سازمان با بانک رسالت است، فعالیت های خوبی دارد که توانسته در راستای فعالیت های بانک رسالت در شبکه توسعه اجتماعی، جمعیت قابل توجهی را به عنوان پیشران تحت حمایت داشته باشد.

وی با تاکید بر طرح حمایت مالی در قالب تسهیلات ثبت نام بانک خون بند ناف، افزود: بانک خون بند ناف فرصتی برای ذخیره سلامتی و پشتوانه ای برای خانواده هاست.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان تصریح کرد: در کنار توجه به ظرفیت‌های موجود در تفاهم نامه با بانک رسالت، در حوزه تسهیلات بانک خون بند ناف رویان می توان به دنبال فعالیت های مشترک دیگری نیز در زمینه های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و مشاوره های شغلی باشیم.

محمدحسین احمدی، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت گیلان نیز با بیان اینکه قرض الحسنه معامله با خداست، گفت: بانک قرض الحسنه رسالت خوشبختانه در ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در بین مردم عملکرد در خور توجه ایجاد کرده و به عنوان بانک گره گشا توانسته بخشی از مشکلات مردم شریف گیلان را برطرف کند.

وی با بیان این که یکی از اهداف خانواده بانک رسالت در راستای حمایت از سلامت خانواده است، ادامه داد: با گسترش زیرساخت های مجازی بدون حضور فیزیکی در بانک، دسترسی خانواده ها برای بهره مندی از خدمات بانک را تسهیل کرده ایم تا راهگشای اقشار مختلف جامعه باشیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی سازمان جهاددانشگاهی گیلان بانک خون بند ناف بانک رسالت