۱۶ تا ۱۸ شهریورماه؛

برگزاری بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی

۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۳ کد : ۴۶۱۳۰ تاپ خبر پژوهشی انتشار دانش
بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه به همت پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.
برگزاری بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، بیست و سومین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و هجدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی 16 تا 18 شهریورماه به همت پژوهشگاه رویان در سالن همایش های رازی برگزار می‌شود.

تاکنون بیست و دو دوره از این کنگره علمی - بین المللی که زمینه ساز پژوهش های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفقیت انجام شده است.

دبیر علمی بیست‌ و سومین کنگره بین المللی تولید مثل دکتر بهار موقر و دبیر علمی هجدهمین کنگره سلول‌های بنیادی دکتر حامد دائمی و دبیر اجرایی کنگره دکتر روح‌الله فتحی است.

دو کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی است و اساتید، پژوهشگران و دانشجویان برای آگاهی از محورهای برنامه می‌توانند به وب‌سایت کنگره رویان به نشانی اینترنتیwww.royancongress.com مراجعه کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی پژوهشگاه رویان کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل کنگره فناوری سلول‌های بنیادی