در اولین روز نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی انجام شد؛

رونمایی از کتاب روایت یک رویش

آیین رونمایی از کتاب «روایت یک رویش»، با گفتارهایی درباره زیست جهادی دکتر سعید کاظمی آشتیانی (بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی) که به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شده است، با حضور نویسنده کتاب و مسئولان برگزار شد.
۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰ کد : ۳۹۵۱۵ انتشار دانش
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، کتاب «روایت یک رویش» به قلم ناصر ملائی و منتشر شده توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی عصر امروز ۵ دی ماه در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، دکتر حامد علی اکبرزاده رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی رونمایی شد.
رونمایی از کتاب روایت یک رویش

دکتر شاهوردی در این مراسم اظهار کرد: تشکر می کنم از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی که حرکت جهادی پروژه تدوین تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی را آغاز کرده است و خوشحال هستیم که در گام نخست این پروژه، تجریه و حرکت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی را در اولویت قرار دادند.

وی افزود: در کتاب پیش روی همکاران به گوشه ای از صفات ماندگار وی اشاره کرده اند و حاج آقا مقدم در قالب یک مقاله شرح مبسوطی از وی ارایه داده اند که «وی چگونه زیست، چه سلوکی داشت که حتی توجه رهبر معظم را نیز به معطوف کرده بود و راز ماندگاری وی در چیست.»