انتشار دانش - آرشیو

با همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی؛

نشست سکونتگاه‌های غیررسمی برگزار شد

با همکاری گروه پژوهشی توسعه پایدار شهری و منطقه‌ای جهاددانشگاهی خراسان رضوی و سازمان بازآفرینی فضاهای شهرداری مشهد نشست سکونتگاه‌های غیررسمی برگزار شد.

ادامه مطلب

سومین نشست همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت برگزار شد

سومین نشست‌ از سلسله نشست‌های همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت با حضور مشاورین اجتماعی شرکت ملی نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزارت نیرو، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی ایران، گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت عالی فرد و... در حوزه CSR در سالن جلسات دانشکده علوم زمین دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

ادامه مطلب
در جهاددانشگاهی تهران انجام گرفت؛

آغاز ریز ازدیادی گل‌های زینتی با ارزش و پایه‌های رویشی با خلوص ژنتیکی بالا به کمک فن‌آوری کشت بافت

مجری طرح ریز ازدیادی پایه‌های رویشی با ارزش و عاری از ویروس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی تهران از ریز ازدیادی چندین نمونه از گل‌های زینتی با ارزش انواع مختلف پایه‌های رویشی تجاری با خلوص ژنتیکی بالا به کمک فن‌آوری کشت بافت در جهاد دانشگاهی تهران خبر داد.

ادامه مطلب

انتشارچهل هشتمین و چهل نهمین شماره از فصلنامه علمی مطالعات شهر ایرانی اسلامی

اداره نشریات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی شماره چهل و هشتم(دوره سیزدهم، تابستان۱۴۰۱) و شماره چهل و نهم ( دوره سیزدهم پاییز ۱۴۰۱)از فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات شهر ایرانی اسلامی را منتشر کرد .

ادامه مطلب

تولید آردهای فراوری شده کینوا در پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی موادغذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: یکی از فعالیت‏های پژوهشی که این گروه در سال‏های اخیر بر آن تمرکز داشته است، توسعه صنایع تبدیلی کینوا می‏باشد، تولید آردهای فراوری‏شده کینوا از طرح‏های در حال اجرای گروه می‏‏‌‍باشد.

ادامه مطلب
دستیابی به دانش‌فنی تولید کریستالیزاتور صفحه‌ای و تجاری‌سازی آن/ انعقاد قرارداد با یکی از فولادسازهای مهم کشور

دستیابی به دانش‌فنی تولید کریستالیزاتور صفحه‌ای و تجاری‌سازی آن/ انعقاد قرارداد با یکی از فولادسازهای مهم کشور

مدیر مرکز فرآوری مواد فلزی سازمان جهاددانشگاهی تهران با اشاره به دستیابی این مجموعه به دانش‌فنی ساخت کریستالیزاتور صفحه‌ای از قطعات مصرفی صنعت تولید فولاد و نیز تجاری‌سازی آن گفت: کریستالیزاتورهای صفحه‌ای یکی از قطعات استراتژیک برای تضمین تولید اسلب در کشور است که پژوهشگران جهاددانشگاهی به دانش‌فنی ساخت آن دست یافته‌اند.

ادامه مطلب
توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی؛

کارگاه آموزشی «کاربرد نرم افزار MAXQDA در تحلیل مطالعات کیفی» برگزار شد

کارگاه دو روزه «کاربرد نرم افزار MAXQDA در تحلیل مطالعات کیفی» توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی با حضور جمعی از پژوهشگران و متخصصان حوزه سلامت، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان برگزار شد.

ادامه مطلب
از سوی سازمان جهاددانشگاهی شریف اعلام شد؛

فراخوان ویژه نامه فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی برای دریافت مقاله

از سوی سازمان جهاددانشگاهی شریف، فراخوان ویژه نامه فصلنامه علمی توسعه تکنولوژی صنعتی برای دریافت مقاله در حوزه توسعه دانش فنی و به کارگیری آن در مدیریت صحیح پسماند شهری در ایران اعلام شد.

ادامه مطلب