شروع چهاردهمین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳ کد : ۶۱۲۸۷ پژوهشی انتشار دانش
چهاردهمین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان ۲۳ مردادماه برگزارمی شود.
شروع چهاردهمین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان فردا صبح ۲۳ مردادماه در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

دکتر روح الله فتحی موضوع چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان را «کاربرد پزشکی بازساختی» عنوان کرد و افزود: این مدرسه تابستانی که امتیاز بازآموزی دارد برای دانشجویان، اساتید دانشگاه و متخصصین با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی طی سه روز به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش پژوهشگاه رویان به موضوعات اصلی چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی اشاره کرد و ادامه داد: اصول پزشکی بازساختی، پزشکی بازساختی در بیماری‌های نورولوژیک، پزشکی بازساختی و ایمونوتراپی در سرطان، پزشکی بازساختی در بیماری‌های کبد و گوارش، پزشکی بازساختی در رویکردهای مهندسی ژنتیک، پزشکی بازساختی در بیماری‌های پوستی، پزشکی بازساختی در مهندسی بافت، شتابدهی ایده‌های دارای قابلیت تجاری‌سازی، روند تولید در بازار پزشکی بازساختی، موضوعات اصلی این مدرسه تابستانی است.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان به نشانی www.royan-edu.ir مراجعه کنند. لازم بذکر است ثبت نام در محل انجام می‌پذیرد.