انتشار دانش - آرشیو

به همت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی برگزار شد؛

کنفرانس علمی آشنایی با مجلات حوزه سلامت و آماده‌سازی مقالات برای ارائه به نشریات معتبر

کنفرانس علمی یک روزه "آشنایی با مجلات حوزه سلامت و آماده‌سازی مقالات برای ارائه به نشریات معتبر" توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی (مرکز تحقیقات سنجش سلامت) با حضور جمعی از پژوهشگران و متخصصان حوزه سلامت، دانشجویان و سایر علاقمندان برگزار شد.

ادامه مطلب
به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر؛

پربازدیدترین مقالات علمی با موضوع هلال احمر و صلیب سرخ بررسی شدند

به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده در مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با موضوع هلال احمر و صلیب سرخ براساس میزان بازدید مخاطبان مشخص و معرفی شدند.

ادامه مطلب
به همت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی برگزار شد؛

کنفرانس علمی "اصول تولید محتوای آنلاین در آموزش سلامت"

کنفرانس علمی یک روزه «اصول تولید محتوای آنلاین در آموزش سلامت» توسط پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی (مرکز تحقیقات سنجش سلامت) با حضور جمعی از پژوهشگران و متخصصان حوزه سلامت، دانشجویان و سایر علاقمندان برگزار شد.

ادامه مطلب
مهندسی بافت قلب به کمک صفحات سلولی؛ گامی جدید در پزشکی بازساختی

مهندسی بافت قلب به کمک صفحات سلولی؛ گامی جدید در پزشکی بازساختی

با هدف نگاهی کلی به رویکردهای مختلف در پزشکی بازساختی بافت قلب، دکتر مسعود وثوق و حدیث عبدالله‌زاده از پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به همراه پژوهشگرانی از روسیه با نگارش مقاله‌ای مروری، روش‌های مهندسی بافت برای استفاده از صفحه‌های سلولی در درمان بیماری‌های قلبی- عروقی را بررسی کردند.

ادامه مطلب
در یک پژوهش مورد بررسی قرار گرفت؛

تمایز سلول‌های بنیادی مزانشیمی به سلول‌های غضروفی با استفاده از بستر نانو فایبری

جمعی از پژوهشگران از جمله پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، با استفاده از بستر نانوفایبری ساخته‌شده از پلی کاپرولاکتون که سطح آن اصلاح شده و دارای آلژینات سولفاته با بار منفی بالا بود، اقدام به تمایز سلول‌های بنیادی مزانشیمی کردند.

ادامه مطلب