مصاحبه - آرشیو

مشاور تغدیه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل:

کنترل وزن در پیشگیری و درمان ناباروری نقش به سزایی دارد

مشاور تغدیه مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل گفت: تغذیه ناسالم علاوه بر ایجاد بیماری،‌ در کیفیت و قدرت باروری افراد نیز تاثیر دارد.

ادامه مطلب
رییس مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه:

مراجعه بیش از ۲۵۰۰ زوج "نابارور" در دو سال

رییس مرکز درمان ناباروری فوق تخصصی جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به مراجعه بیش از ۲۵۰۰ زوج به این مرکز طی دو سال فعالیت آن، گفت: درمان های بکار رفته در این مرکز با ۲۰ تا ۲۵ درصد موفقیت همراه بوده که با توجه به استانداردهای جهانی درصد خوبی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
معاون وزیر علوم:

جامعه نیازمند پژوهش‌های ثروت آفرین مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی است

حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از مجتمع تحقیقاتی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: دستاوردهای این مجتمع تحقیقاتی نشان دهنده خروجی تعلیماتی است که در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و جامعه به این نوع پژوهش‌ها نیاز دارد.

ادامه مطلب
به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی،

​​​​​​​فاز اول طرح خوشه ی صنعتی فرآوری محصولات باغی سیب و انگور استان به اتمام رسید

​​​​​​​به همت جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، فاز اول از مجموع شش فاز اجرای طرح خوشه ی صنعتی فرآوری محصولات باغی سیب و انگور استان به اتمام رسید.

ادامه مطلب
مصاحبه مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی خبر داد

بالاترین ظرفیت ذخیره سلولی در خاورمیانه/رفع چین و چروک و آرتروز با سلول درمانی

مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی گفت: تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار نمونه در بانک خون بند ناف ذخیره سازی شده که بالاترین ظرفیت ذخیره سلولی در کشورهای خاورمیانه بوده و ظرفیت بسیار ارزشمندی است.

ادامه مطلب
پایه‌گذار دانش "بیورزونانس" در ایران مطرح کرد:

"بیورزونانس" دانش مورد تایید سازمان‌های فضایی/بودجه کافی برای تحقیقات حوزه علوم جدید وجود ندارد

دکتر حمیدرضا طاهری یگانه استاد همکار در گروه پژوهشی طب فراگیر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیورزونانس یا تشدید زیستی شاخه‌ای از علم فیزیک بوده که با بیوفیزیک و مبانی کوانتومی فیزیک مدرن در ارتباط است. پایه‌های این دانش در سال‌های ۱۹۰۰ میلادی توسط دانشمندان برجسته‌ای مانند "نیکلای تسلا" و "لاخوفسکی" پایه‌ریزی شد و توسط "دکتر رایف" آمریکایی، "دکتر فوول" و "دکتر مورل" آلمانی توسعه پیدا کرد.

ادامه مطلب
مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی اظهار کرد:

مزرعه جهاددانشگاهی ایلام الگویی موفق برای کشت گیاهان دارویی به عنوان کشت جایگزین

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی گفت: مزرعه جهاددانشگاهی استان الگویی موفق برای کشت گیاهان دارویی به عنوان کشت جایگزین خواهد بود.

ادامه مطلب