مصاحبه - آرشیو

تسکین سرفه با دم‌کرده‌ی گل ختمی

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: برگ و گل ختمی به صورت دم کرده برای تسکین سرفه مفید و دم کرده آن برای رفع التهاب گلو مفید بوده است.

ادامه مطلب
اقدامات ضروی مبتلایان به زخم‌های پای دیابتی برای مقابله با کرونا
مدیر مرکز ترمیم زخم‌ جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران تشریح کرد:

اقدامات ضروی مبتلایان به زخم‌های پای دیابتی برای مقابله با کرونا

مدیر مرکز ترمیم زخم‌ جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: کسانی که به زخم های پای دیابتی مبتلا هستند لازم است علاوه بر آموزش ها، در مراقبت از این زخم ها نکات دیگری را نیز رعایت کنند. این بیماران باید هر شب پای خود را معاینه و نظافت آن را رعایت کنند. فعالیت های فیزیکی منظمی داشته باشند، به بهداشت ناخن توجه نمایند و هرگونه ضایعه ای که در پای خود دیدند حتماً با پزشک معالج ارتباط و مشاوره بگیرند.

ادامه مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:

تحقق دهکده جهانی در دوران پسا کرونا

سیناپرس: رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی و فاصله گرفتن کشور از درآمدهای نفتی، می توان با ارایه بسته آموزش های الکترونیکی برای انجام فعالیت های داخلی و بین المللی، شاهد تحقق کامل دهکده جهانی در دوران پس از کرونا باشیم.

ادامه مطلب

فعالیت کلینیک آسم و آلرژی جهاد دانشگاهی در روزهای کرونایی/بیماران مصرف داروهای خود را قطع نکنند

دکتر محلوجی راد متخصص آسم و آلرژی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: بیماران آسم و آلرژی حتی در شرایط فعلی که با شیوع کرونا رو به رو هستیم، نباید خودسرانه مصرف داروهای خود را قطع کنند و لازم است این بیماران برای کنترل بیماری خود به پزشک مربوطه مراجعه کنند.

ادامه مطلب