رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم نقش آفرینی مرکز خدمات فنی مهندسی جهاددانشگاهی در مقام بازوی تحقیق و توسعه صنایع استان

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۱ کد : ۷۶۳۷۶ پژوهشی
رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: گروه پژوهشی مواد نوین و مرکز خدمات فنی-مهندسی جهاددانشگاهی باید با شناسایی دقیق نیازهای صنایع، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای و انجام پروژه‌های مشترک، در مقام بازوی تحقیق و توسعه و تحقیق و فناوری صنایع استان ایفای نقش کند.
لزوم نقش آفرینی مرکز خدمات فنی مهندسی جهاددانشگاهی در مقام بازوی تحقیق و توسعه صنایع استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادانشگاهی خراسان رضوی، دکتر «حسین امینی‌مشهدی»، با اشاره به کسب رتبه اول گروه پژوهشی مواد نوین جهاددانشگاهی در سال 1402، اظهار کرد: پژوهشگران و کارشناسان باید برای حفظ این رتبه خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خود قرار دهند و این گروه را به یکی از برترین مراکز پژوهشی مواد نوین میان سایر واحدهای جهاددانشگاهی تبدیل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تنوع در سبد درآمدی سازمان، بیان کرد: مرکز خدمات تخصصی فنی و مهندسی جهاددانشگاهی یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌هایی است که پتانسیل مناسبی برای ارزش‌آفرینی و خلق ثروت در سازمان را دارد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه باید با تداوم تحقیق و توسعه کاربردی(علم نافع) و ثروت آفرینی در جهاددانشگاهی فعالیت‌های پژوهشی انجام دهیم، بیان کرد: همان طور که جایگاه گروه پژوهشی مواد نوین در دفتر مرکزی افزایش پیدا کرده است باید در میان صنایع کشور و به خصوص استان خراسان رضوی نیز این جایگاه ارزشمند حفظ و ارتقا یابد.

وی ابراز امیدواری کرد تا مرکز خدمات تخصصی فنی-مهندسی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با شناسایی درست نیازهای صنعت و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، دانش‌محور و نیروی انسانی متخصص به یک قطب اصلی در این حوزه تبدیل شود.

در ادامه این جلسه مدیران و همکاران این حوزه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


نظر شما :