هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۸ کد : ۶۸۶۲۲ تاپ خبر انتشار دانش
هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در سالن همایش‌های پژوهشگاه برگزار می‌شود.
هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، هفتمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان ۲ اسفند ماه سال جاری با هدف آشنایی متخصصان عرصه درمان ناباروری و تولید مثل با نقش انجماد در تکنیک‌های جدید کمک باروری برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی به صورت حضوری و مجازی در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های این دوره از سمپوزیوم مهندسی زیست انجماد، سخنرانی توسط پژوهشگران و دانشمندان این عرصه از کشور ایران و استرالیا است.

در جنب این سمپوزیوم، سمینار علمی با حضور ۴۵۰ دانش آموز و با همکاری پژوهشسرای ابن سینا ۲۴ بهمن ماه در منطقه ۱۵ تهران برگزار شد که فرصتی بی‌نظیر برای آموزش تکنیک‌های آزمایشگاهی در حیطه انجماد و ناباروری برای دانش آموزان عزیز کشورمان را فراهم کرد.

از دیگر برنامه‌های جانبی این سمپوزیوم انتخاب محقق برتر در حوزه انجماد است که در این رابطه دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند رزومه خود را تا ۳۰ بهمن ماه به آدرس cryobioemgineering@gmail.com ارسال کنند؛ از افراد منتخب در برنامه سمپوزیوم با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

سرفصل‌های سمپوزیوم بین المللی مهندسی زیست انجماد پژوهشگاه رویان عبارتند از:

  • مدرسه انجمادی
  •  روش های انجمادی
  • افزودنی های محیط کشت
  • افزاره های مهندسی در انجماد

این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصان این حوزه، با هدف آگاهی رساندن درباره علم مهندسی و نقش آن در انجماد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این سمپوزیوم می‌توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان به نشانی اینترنتی www.royan-edu.ir مراجعه یا با شماره ۲۳۵۶۲۴۵۱ تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: زیست انجماد


نظر شما :