بازدید کمیته تعالی بخشی مراکز درمان جهاددانشگاهی از مرکز درمان ناباروری سازمان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰ کد : ۶۸۴۵۴ تاپ خبر پژوهشی
کمیته تعالی بخشی مراکز درمان جهاددانشگاهی در قالب یک تیم تخصصی و مدیریتی با حضور مدیر گروه نظارت و ارزیابی دفتر علوم پزشکی، مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا و متخصصان جنین شناسی و فلوشیپ ناباروی عضو کمیته در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان حضور یافتند.
بازدید کمیته تعالی بخشی مراکز درمان جهاددانشگاهی از مرکز درمان ناباروری سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان، کمیته تعالی بخشی مراکز درمان جهاددانشگاهی در قالب یک تیم تخصصی و مدیریتی با حضور مدیر گروه نظارت و ارزیابی دفتر علوم پزشکی، مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا و متخصصان جنین شناسی و فلوشیپ ناباروی عضو کمیته در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان حضور یافتند.

این کمیته با بازدید از بخش های مختلف مرکز تخصصی درمان ناباروری سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان به بررسی پروتکل ها و مستندسازی صورت گرفته از خدمات ارایه شده به متقاضیان، اسناد مربوط به نتایج حاصل از انجام خدمات و مستندات مربوطه و نیز گفت و گوی حضوری با کارکنان مرکز پرداخته و ارزشیابی های لازم را انجام دادند. 

در این بازدید نشست صمیمی و تخصصی اعضای کمیته با مدیران، فلوشیپ ها و جنین شناسان مرکز برگزار شد و آخرین وضعیت درمان ناباروری و پروتکل های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت. 

همچنین در خصوص راهکارهای هم افزایی مراکز درمانی جهاددانشگاهی کشور بحث و تبادل نظر شد. 

کلید واژه ها: درمان ناباروری


نظر شما :