وبینار تخصصی میوم و ناباروری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در سالگرد دکتر کاظمی آشتیانی برگزار می شود

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۷ کد : ۶۶۳۸۸ پژوهشی
پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، وبینار میوم و ناباروری را به صورت مجازی برای علاقه مندان این حوزه برگزار می‌ کند.
وبینار تخصصی میوم و ناباروری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در سالگرد دکتر کاظمی آشتیانی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، دکتر روح الله فتحی معاون آموزش پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی گفت: به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران، وبینار میوم و ناباروری در روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت مجازی توسط این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این وبینار تخصصی که دارای امتیاز بازآموزی است، برای گروه محققین و اساتید دانشگاه با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به سر فصل‌های این دوره اشاره و خاطرنشان کرد: آشنایی با فیبروم در ناباروری، مدیریت آن، میوم‌های رحمی و ارتباط آن با ناباروری، راه‌های تشخیص میوم در پاراکلینیک، درمان طبی میوم در ناباروری، چالش‌های میوم در ناباروری، موضوعات اصلی این وبینار تخصصی است.

دکتر فتحی گفت: اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند به وبسایت معاونت آموزش پژوهشگاه رویان به آدرس https://www.royan-edu.ir/ مراجعه کنند.