به میزبانی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان؛

ششمین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۹ کد : ۶۶۳۳۰ پژوهشی انتشار دانش
ششمین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر با حضور سخنرانان مطرح بین المللی و ملی به میزبانی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان برگزار شد.
ششمین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاددانشگاهی استان اصفهان، ششمین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر  تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ آذر ماه با حضور سخنرانان مطرح بین المللی و ملی برگزار شد.

امید مرادی دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به نقش مهندسی برق و کامپیوتر در زندگی امروزه گفت: ارایه مقالات و دستاوردهای مربوط به تلاش های محققان در دانشگاه و متخصصان در صنعت، تعامل و تبادل افکار آن ها، جایگاه ویژه و حیاتی در رسیدن به اعتلای علم در کشور دارد.

وی توجه به کاربردهای برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی را در توسعه علمی و ارتقا فناوری جامعه از طریق برگزاری همایش های مستمر، یک ضرورت اساسی عنوان کرد و شرکت در کنفرانس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی را فرصتی برای ارایه راهکارها و نوآوری های موثر در تحقق اهداف از سوی متخصصان دانشگاهی، فعالان حوزه های دانش صنعت، و مدیران دانست.

دبیر علمی کنفرانس هدف از برگزاری این همایش‌ را برقراری ارتباط میان اقشار دانشگاهی اعم از اساتید، محققان و دانشجویان با متولیان امور اجرایی در حوزه های مختلف صنعت، تجارت، بهداشت و خدمات اعلام کرد و گفت: در این همایش آخرین پیشرفت‌های مهندسی برق و کامپیوتر و رشته های وابسته در ایران و جهان در قالب  200  مقاله  ارسالی مورد بررسی قرار گرفت.

این دوره کنفرانس به صورت برخط و با سخنرانی دکتر محمدرضا پورعابدی مشاور رییس و معاون سابق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و ارائه علمی پروفسور علی اکبرجلالی استاد تمام دانشگاه علم و صنعت و استاد پاره وقت دانشگاه ویرجینیای غربی، دکتر محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف، دکتر غلامرضا اکبری زاده استادتمام و رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شهیدچمران اهواز، دکترعلیرضا ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و دکتر الهام فراهانی عضو هیات مدیره انجمن کامپیوتر ایران 22 آذرماه 1402 آغاز شد و با برگزاری پنل های ارائه مقالات در دو گروه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر در روز پنجشنبه 23 آذرماه به کار خود پایان داد.