با حکم رییس جهاددانشگاهی؛

دکتر رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۱ کد : ۶۵۲۲۱ تاپ خبر پژوهشی
با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر جعفر رازقی به عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به این نهاد منصوب شد.
دکتر رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی دکتر جعفر رازقی را به عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب کرد.

دکتر رازقی پیش از این با مدرک دکتری بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه  LMUمونیخ آلمان به عنوان دانشیار دانشگاه تبریز مشغول فعالیت بود.

چاپ ۳۲ مقاله در ژورنالهای معتبر بین المللی و علمی پژوهشی داخلی، تالیف و ترجمه ۳ کتاب در حوزه زیست شناسی سلولی مولکولی و زیست فناوری؛ شرکت در کنفرانسهای علمی در کشور ،ایران ،آلمان هندوستان و ارائه حدود ۲۱ مقاله بصورت سخنرانی و پوستر؛ مجری و همکاری در ۶ پروژه تحقیقاتی ملی و بین المللی و نیمه صنعتی؛ تدریس در مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از جمله سوابق علمی و تحقیقاتی سرپرست جدید مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به شمار می‌رود.

مدیر کل امور دانشجویان بین الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم، مسوول بسیج اساتید دانشگاه تبریز؛ مسوول مرکز هدایت و حمایت زیست فناوری سازمان بسیج علمی پژوهشی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز، مدیر گروه زیست شناسی گیاهی، سلولی و مولکولی دانشگاه تبریز، عضویت در گروه مشاوران جوان استاندار آذربایجان شرقی؛ ؛ عضویت در انجمن‌های ژنتیک و زیست شناسی  ایران از جمله سوابق اجرایی و فعالیت های اجتماعی دکتر رازقی است.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در نامه ای خطاب به دکتر رضا آذربایجانی در طول مدت مسئولیتش در این سمت قدردانی کرد.