همایش «آسیب‌شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر»در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۷ کد : ۶۳۰۶۳ پژوهشی انتشار دانش
مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری همایش «آسیب‌شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر»در استان خبر داد.
همایش «آسیب‌شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر»در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی؛همایش «آسیب‌شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر»در استان مرکزی برگزار می‌شود

مریم جنابی مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: همزمان با هفته سالمند و با توجه به رتبه سوم استان مرکزی در زمینه جمعیت استان و در راستای افزایش سلامت روحی و سالمندی، همایش "آسیب شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر"  به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش ویژه روانشناسان، دانشجویان روانشناسی، پرستاران و پزشکان برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

جنابی اضافه کرد: همایش آسیب شناسی، مراقبت و پیشگیری از آلزایمر با سخنرانی هومن محمدطالبی کارشناس ارشد پرستاری سالمندی و عضو انجمن علوم اعصاب ایران و ابوالفضل صادقی دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی و مسوول فنی مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان روز پنجشنبه، 20 مهرماه ساعت 14 الی 16 در سالن اجتماعات دکتر کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی استان برپا می شود.

به گفته وی، علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این همایش به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر، مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان مراجعه و یا با شماره های 09306908196 و 0863223988 تماس بگیرند.