توسط پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی؛

دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز برگزار می شود

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۵ کد : ۶۲۴۳۱ پژوهشی انتشار دانش
دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز از سوی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا برگزار می‌شود.
دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا، دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز که از سوی این پژوهشگاه با حضور و سخنرانی پروفسور فرهاد نزهت، متخصص بیماری‌های زنان و زایمان، فلوشیپ جراحی زنان و جراحی رباتیک کم تهاجمی و مدیر مرکز پزشکی جراحی زنان و انکولوژی نزهت در نیویورک امریکا برگزار می شود.

گفتنی است، پرفسور فرهاد نزهت از متخصصان برجسته ایرانی است که مدیریت بخش بیمارستان لانگون لانگ‌آیلند آمریکا را بر عهده دارد. وی استاد کالج پزشکی ویل کورنل دانشگاه کرنل نیویورک امریکا و استاد معین دانشکده پزشکی گراسمن و لانگ آیلند دانشگاه نیویورک امریکا و دارنده گواهینامه انکولوژی زنان و گواهینامه جراحی‌های زنان از هیئت مامایی و زنان آمریکا است.

پنجمین کنگره کشوری و دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز  ۲۹ و ۳۰ آذر و ۱ دی ماه با حضور اساتید و متخصصان نامدار ایران و جهان در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به وب‌سایت این کنگره بین‌المللی به نشانی

www.avicennacongress.ir مراجعه کنند.