مدیرعامل بیمه سلامت کشور:

مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تنها مرکز قابل اعتماد استان است

۰۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۶۱۹۸۳ پژوهشی
مدیر عامل بیمه سلامت کشور گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تنها مرکز قابل اعتماد در این استان است.
مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تنها مرکز قابل اعتماد استان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، محمد مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه ناباروری فعالیت‌های خوبی در کشور داشته است که در لرستان نیز گام‌های خوبی برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری لرستان تنها مرکز قابل اعتماد و موثری بوده که در استان در حال فعالیت است.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور خاطرنشان کرد: بازده مرکز ناباوری جهاد دانشگاهی لرستان خوب بوده است و نسبت به استان‌های دیگر پرداختی از جیب مردم کمتر است.

ناصحی اضافه کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان دارای مراحل مختلف تشخیص و درمان و ... بوده و بخش کمی از خدمات در بیرون است که مردم استفاده می‌کنند که امید می‌رود تمام خدمات در یکجا تجمیع شود تا مردم بتوانند خدمات را از ابتدا تا انتها در این مرکز دریافت کنند و نتیجه‌بخش نیز باشد.

وی با اشاره به خدمات بیمه سلامت در مراکز درمان ناباروی، افرودد: براساس قانون بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌ها را در بخش‌های دولتی با تعرفه دولتی و در بخش‌های غیردولتی با تعرفه عمومی غیردولتی تحت پوشش دارد.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور ادامه داد: از این جهت ممکن بوده تعرفه‌ها در بخش خصوصی و با قیمت تمام شده باشد که با این تعرفه‌های تعریف شده ممکن است فاصله‌ای وجود داشته باشد که پرداخت از جیب افراد خواهد شد.

ناصحی اظهار کرد: در این راستا مردم اگر از حوزه‌های دولتی و دانشگاهی خدمت بگیرند، پرداخت‌های کمتری خواهند داشت.

وی با اشاره زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت، اضافه کرد: ۵۰ هزار زوج نابارور از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شده‌اند.