دهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت برگزار می شود

۲۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۵۹۳۵۰ پژوهشی انتشار دانش
دهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت با شعار «Wound and world: Return to wellness» توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
دهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران،  این رویداد علمی مهم ترین گردهمایی متخصصان، محققان، درمانگران و دانشجویان در زمینه زخم و ترمیم بافت در کشور است که به صورت سالانه توسط پژوهشکدۀ فناوری‌های زخم و ترمیم بافت یارا و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این حوزه برگزار می شود.

این کنگره علمی امسال در تهران از تاریخ ۸ لغایت ۱۰ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، تالار ابوریحان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ مقالات علمی خود را به زبان انگلیسی از طریق وب سایت رسمی کنگره به نشانی Wtrc.ir در محورهای تخصصی پوست، داخلی، جراحی، فناوری های نوین (تشخیص، پیشگیری، درمان)، مهندسی بافت، پزشکی بازساختی، نانوتکنولوژی، علوم پایه، علوم سلولی و ملکولی، سبک زندگی، توانبخشی و پرستاری ارسال نمایند. مقالات پذیرفته شده در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

همزمان با برگزاری این کنگره، دومین رویداد ایده بازار سلامت، نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دارویی و کارگاه های جانبی تخصصی برگزار خواهد شد.