انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و شهرک نوآوری ایران

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۵۸۶۶۹ پژوهشی
به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده و تعاملات علمی و تخصصی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و شرکت شتابدهنده زیست پویش سورین مجری شهرک نوآوری ایران واقع در استان البرز تفاهم نامه همکاری امضا شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و شهرک نوآوری ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده و تعاملات علمی و تخصصی  مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و شرکت شتابدهنده زیست پویش سورین مجری شهرک نوآوری ایران واقع در استان البرز تفاهم نامه همکاری امضا گردید.

 هدف از عقد این تفاهم نامه، بهره گیری از پتانسیلها و توانمندیهای طرفین برای شتاب دهی و همکاری مشترک برای تجاری سازی محصولات و خدمات ، جذب سرمایه گذاری  است.

حمایت و همکاری مشترک برای تجاری سازی، ایجاد ثروت از ایده ها، محصولات، خدمات فناورانه کارکنان، واحدهای فناور و شرکتهای دانش بینان تحت پوشش طرفین در سطح ملی و بین المللی، شناسایی، حمایت، راهبری و توسعه موضوعات فناورانه و دانش بنیان تحت توافق؛ ایجاد اشتغال و تولید ثروت دانش محور از راه تجاری سازی ایده ها، خدمات و محصولات فناورانه و دانش بنیان، از جمله موضوعاتی بود که در این تفاهمنامه مورد توافق قرار گرفت.

گفتنی است، در  نشست امضای تفاهمنامه نسبت به تشکیل کمیته علمی تخصصی برای پیشبرد موضوعات مورد توافق، تاکید شد.