۳۱ خرداد و ۱ تیر ماه به میزبانی واحد اردبیل؛

گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۹ کد : ۵۸۳۸۸ تاپ خبر پژوهشی
گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور ۳۱ خرداد و ۱ تیر ماه به میزبانی واحد اردبیل برگزار می شود.
گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

پنجاه و دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور توسط معاونت پژوهش و فناوری این نهاد 31 خرداد و 1 تیر به میزبانی واحد اردبیل برگزار می شود.

سخنرانی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر حامد عاملی استاندار اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،  دکتر چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی و دکتر فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از برنامه های روز اول این گردهمایی است.

برگزاری کارگاه تبیین مدل چیره دستی در سازمان های علمی و فناورانه، سخنرانی با موضوع چالش ها و آینده سلامت جامعه در حوزه بازساختی و تریبون آزاد تعاملات پژوهش و فناوری و حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع از دیگر برنامه های روز اول این گردهمایی است.

ارائه برنامه های دفاتر تخصصی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، کمیسیون های تخصصی «آسیب شناسی ساختارهای پژوهش و فناوری»، «تبیین مدل کسب و کار مناسب حوزه پژوهش و فناوری با توجه به تحولات محیطی و درون سازمانی»، «شبکه سازی فعالیت ها و تعیین الگوی مناسب ایجاد و توسعه شبکه های داخلی» و «بررسی مشکلات تجاری سازی یافته های پژوهش و فناورانه و ارایه الگوهای مناسب تجاری سازی» و بیانیه گردهمایی از برنامه های روز دوم این گردهمایی است.


نظر شما :