تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در خانه ملت

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۸ کد : ۵۵۲۸۶ تاپ خبر پژوهشی
با برگزاری مراسمی از برگزارکنندگان نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در مجلس شورای اسلامی» تقدیر و تشکر شد.
تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در خانه ملت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در مجلس شورای اسلامی» با حضور دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس این نهاد چهارشنبه، 24 اسفندماه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در این مراسم با تقدیر از تمام جهادگرانی که در این روزهای پایانی سال در برپایی این نمایشگاه همکاری کردند گفت: برگزاری نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در مجلس شورای اسلامی» تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت آموزی و مهارت افزایی بود.

دکتر فارسی ادامه داد: جهادگران در ۴۲ سال فعالیت مداوم در تلاش برای پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور بافرهنگ جهادی بوده‌اند تا با حرکت در مرز علم، تبدیل علم به فناوری و تجاری و کاربردی کردن فناوری‌های تولیدی با ارتقای فرهنگ «ما میتوانیم» در مسیر سرافراز ایران اسلامی گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی نیز در مراسم با تقدیر از هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های انجام‌شده برای برگزاری این نمایشگاه در روزهایی که مجلس در حال بررسی بودجه سال آینده کشور بود افزود: به‌صورت ویژه از خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و همکاران در اداره کل روابط عمومی برای اطلاع رسانه شایسته نمایشگاه کمال تشکر را دارم.

همچنین مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی نیز با تقدیر از زحمات انجام‌شده عنوان کرد: خوشبختانه چه در هنگام برگزاری نمایشگاه و چه پس‌ازآن، بازخوردهای بسیار خوبی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دریافت کردیم و آنها حمایت قاطع خود از توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی اعلام کردیم.

در این مراسم اعضای جهاددانشگاهی، خبرگزاری ایسنا و ایکنا که در برگزاری این نمایشگاه همکاری داشتند تقدیر و تشکر شدند.

همچنین در این مراسم از مهرداد میرزاپور مدیر اداره تبلیغات و انتشارات روابط عمومی جهاددانشگاهی که به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد و در نمایشگاه نیز خدمات شایسته‌ای انجام داد قدردانی شد.

گفتنی است نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» 13 تا 16 اسفند ماه  در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی  با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با دستاوردهای این نهاد برگزار شد.