نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد:

حمایت مجلس از جهاددانشگاهی در بودجه سال آینده

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴ کد : ۵۴۹۷۷ تاپ خبر پژوهشی
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه مجلس این است که از جهاددانشگاهی حمایت همه‌جانبه داشته باشد و در بودجه ۱۴۰۲ این اتفاق افتاده و مانند سنوات گذشته مجلس همواره از جهاددانشگاهی حمایت کرده است.
حمایت مجلس از جهاددانشگاهی در بودجه سال آینده

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه آخرین روز برگزاری نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که در محل نمایشگاه‌های خانه ملت برپا شده بود، گفت: جهاددانشگاهی یک مرکز پژوهش‌محور محسوب می‌شود که در حوزه توجه به ایده‌های نو و دانش‌بنیانی که ظرفیت تجاری‌سازی، نوآوری و شکوفایی دارند فعالیت می‌کند.

وی افزود: از سال‌های دور جهاددانشگاهی خود را به اثبات رسانده و یکی از پدیده‌هایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که توانسته خود را به قله‌های برتر پژوهشی و ر شد ایده‌های برتر برساند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه مجلس این است که از این مجموعه حمایت همه‌جانبه داشته باشد و در بودجه ۱۴۰۲ این اتفاق افتاده و مانند سنوات گذشته مجلس همواره از جهاددانشگاهی حمایت کرده است.

به گفته آزادی‌خواه، برابر با توانمندی‌هایی که جهاددانشگاهی از آن بهره می‌برد چنین حمایت‌هایی صورت پذیرفته و حق جهاددانشگاهی بیش از این است.

گفتنی است، نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان» در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی که با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با دستاوردهای این نهاد از روز شنبه (۱۳ اسفندماه) آغاز شده بود، عصر سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) به کار خود پایان داد.