شعرخوانی دلخوش در وصف حمایت جهاد دانشگاهی از شکوفایی جایگاه علم

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲ کد : ۵۴۹۷۱ تاپ خبر پژوهشی
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد و شعری را که در وصف جایگاه جهاد دانشگاهی در راستای شکوفایی علم سروده بود به آنها تقدیم کرد.
شعرخوانی دلخوش در وصف حمایت جهاد دانشگاهی از شکوفایی جایگاه علم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، سید کاظم دلخوش اباتری در حاشیه آخرین روز از نمایشگاه «معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» که از شنبه (۱۳ اسفند) تا (سه شنبه ۱۶ اسفند) در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی با شعار «جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش ‌بنیان» و با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستاوردهای این نهاد برگزار شد حضور یافت.

نماینده خوش ذوق مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید دوستانه در بین اعضای جهاد دانشگاهی حاضر در این نمایشگاه گفت که شعری را نیز در وصف جهاد دانشگاهی سروده است و برای آنها خواند.

دلخوش که معمولا طبع شعر خوبی دارد و معمولا در صحن مجلس و در نطق ها و تذکرات خود گاهی شعرهایی را که می سراید قرائت می کند، در وصف جهاد دانشگاهی گفت:

«تدبیر بکن دوباره پویا بشود

این جسم بدون روح احیاء بشود

با حمایت جهاد دانشگاهی

جایگه علم هم شکوفا بشود»

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: این چند روز که این نمایشگاه در مجلس برگزار شده از آن بازدید کرده و از دستاوردهای ارائه شده جهاد دانشگاهی خوشم آمد و از زحماتتان ممنونم.

وی همچنین دفتر یادبود نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی» را امضاء کرد.