تسریع در ارایه خدمات پزشکی تخصصی با همکاری خیرین سلامت سمنان

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۵ کد : ۵۳۵۱۶ پژوهشی
نشست بررسی همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان و خیرین سلامت جهت تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم در سمنان برگزار شد.
تسریع در ارایه خدمات پزشکی تخصصی با همکاری خیرین سلامت سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی سمنان در این نشست که با خانواده یکی از خیرین بزرگ شهر سمنان برگزار شد، گفت: با همکاری، حمایت و پشتیبانی خیرین حوزه سلامت و همچنین نظر مثبت و مساعد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان امیدواریم بتوانیم ساختمان مناسبی برای راه اندازی درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان تهیه و فراهم کنیم.

وی افزود: جهاددانشگاهی سمنان آمادگی دارد برای تسریع در ارایه خدمات پزشکی تخصصی در حوزه دیابت، ترمیم زخم، غربالگری سرطان پستان، درمان ناباروری و... از ظرفیت و همکاری خیرین حوزه سلامت و نگاه مثبت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استفاده کند.

رییس جهاددانشگاهی سمنان اضافه کرد: در همین راستا برای تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان با یکی از خیرین خوشنام شهر سمنان توافقات اولیه انجام شده است و امیدواریم مردم استان به زودی از خدمات این درمانگاه در حوزه دیابت و ترمیم زخم استفاده کنند.

منصفی راد یادآور شد: اواخر دی ماه گذشته موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاددانشگاهی استان سمنان، با هدف پیشگیری و درمان دیابت صادر شده است، زمینه فعالیت آن شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی همه جانبه در حوزه دیابت و با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم های مزمن است.

وی ادامه داد: رویکرد این مرکز ارایه درمان مناسب و موثر، تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است خواهد بود و فعالیت اصلی این درمانگاه در حوزه درمان دیابت، نیز شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، حوزه درمان انواع زخم ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه زخم است.

وی اضافه کرد: این مرکز با تکیه بر انجام درمان های نوین برای بهبود انواع زخم های مزمن خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه خواهد داد تا بتواند با یاری خدا گام مهمی در کاهش آلام بیمارانی که  از انواع زخم های مزمن رنج می برند برداشته و به ارتقاء سطح زندگی این عزیزان و همچنین تسریع روند بهبودی  کامل، بدون از دست رفتن عملکرد اجتماعی بیماران مذکور کمک شایان ذکری ارائه دهد.