تخفیف خدمات درمانی مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی (دم) به مناسبت روز پدر

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۶ کد : ۵۳۳۸۳ پژوهشی
مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی (دم) به مناسبت روز پدر خدمات درمانی خود را با ۵۰ هزار تومان تخفیف ارائه می دهد.
تخفیف خدمات درمانی مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی (دم) به مناسبت روز پدر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، مسعود آسیما مدیر مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی (دم) ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر از خدمات مرکز درمان در منزل دَم از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه، با تخفیف ۵۰ هزار تومانی به بیماران خبر داد.

مرکز درمان در منزل دم، در گذشته نیز خدمات خود را به مناسبت های مختلف با تخفیف به بیماران ارائه کرده و در ایام عید میلاد حضرت علی (ع) با شعار «سلامتی را به پدرت هدیه کن»، این تخفیف را به بیماران و همشهریان در تهران ارائه می کند.

گفتنی است مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل (دَم) سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران از سال ۱۳۷۸ با مجوز وزارت بهداشت، با ارائه کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی، خدمات پرستاری و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه گیری و آزمایش، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، دندانپزشکی در منزل، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل، فوتوتراپی، ترمیم زخم و پانسمان، صدور گواهی فوت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل به شهروندان تهرانی ارائه می کند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز به دریافت این خدمات درمانی  در منزل با شماره تلفن ۶۴۰۶۴ تماس حاصل کنند و یا به آدرس اینترنتی https://www.dam.clinic مراجعه کنند.

 

تخفیف ۵۰ درصدی به مراجعان پلی کلینیک سلامت روان رسا

همچنین پلی کلینیک سلامت روان رسا متعلق به سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مناسبت روز پدر به آقایان به مدت یک هفته از روز یکشنبه ۱۶ بهمن تا پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به صورت نیم بها خدمات رسانی می‌کند.

خدمات نیم‌بهای روز مرد این پلی‌کلینیک شامل همه خدمات این پلی کلینیک – مشاوره، روان درمانی، روانپزشکی، روانسنجی، گفتاردرمانی، هیپنوتیزم درمانی، تهیه نقشه مغزی، نوروفیدبک – خواهد بود.

پلی کلینیک سلامت روان رسا همچنین به احترام مقام والای دانشجویی همه این خدمات را تا پایان سال با تخفیف ۵۰ درصدی به دانشجویان ارائه خواهد کرد.

متقاضیان دریافت این خدمات می‌توانند برای تعیین وقت با شماره ۸۸۸۱۲۳۹۱ تماس بگیرند.