برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۸ کد : ۵۱۵۰۴ پژوهشی انتشار دانش
دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور،به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با مشارکت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، همزمان با هفته پژوهش ۱۴۰۱، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با مشارکت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور سیزده مرکز فرهنگ‌پژوهی در کشور با هدف استفاده استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به پژوهش فرهنگی از دستاوردهای پژوهشی این مراکز برگزار می‌شود.

آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر و نیز تازه‌های کتاب این مراکز از شنبه ۱۹ آذر تا چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصد (ویژه استادان و دانشجویان) به نمایش گذاشته خواهد شد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی ،پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه فضای مجازی و پژوهشکده زن و خانواده ازجمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.

مقرر است نشست‌های تخصصی و نمایش مستندهای پژوهشی نیز در این برنامه برگزار شود.

گفتنی است، باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ واقع است.