رئیس جهاددانشگاهی هرمزگان خبر داد:

اجرای شش طرح پژوهشی در جهاددانشگاهی هرمزگان

رئیس جهاددانشگاهی هرمزگان از در دست اجرا بودن شش طرح پژوهشی در سال جاری توسط جهاددانشگاهی هرمزگان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم پژوهش ها مسئله محور، مبتنی بر نیاز و مرتبط با اولویت ها باشد تا در حیطه های مختلف متمرکز بر مسائل استان بتوان راهکارهایی را ارائه
۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۹ کد : ۴۹۴۴۰ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، محمد دلپسند ضمن اعلام این مطلب، افزود: مسئله پژوهش یک مسئله‌ای ثابت نیست، بلکه بر حسب زمان و نیازها و اولویت ها تغییر می کند و در واقع پژوهش باید به صورت دینامیک برنامه ریزی شود، اصل در پژوهش نظاره گر دقیق بودن و شناخت درست مشکلات و چالش هایی است که باید راهکارهای مختلفی را برای آن یافت.
اجرای شش طرح پژوهشی در جهاددانشگاهی هرمزگان

وی اضافه کرد: در واقع پژوهش باید کاربردی باشد و نتایج حاصل از پژوهش و تحقیق باید در حل مسائل استان استفاده شود .

 دل پسند با اشاره به طرح های پژوهشی سال جاری جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: طرح شناسایی و اولویت بندی پیشران­های موثر بر آینده صنعت میگوی پرورشی استان هرمزگان در افق 1420 از جمله طرح هایی است که جهاددانشگاهی هرمزگان با همکاری شیلات استان در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر طرح های پژوهشی سال جاری جهاددانشگاهی هرمزگان می توان به طرح شناسایی منابع دانشی و تعیین ارتباط آن با سایر فرآیندهای شرکت در پالایش‌گاز سرخون و قشم اشاره کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان طرح نیاز سنجی مواد و قطعات اولیه اولویت دار مورد نیاز صنایع بزرگ استان هرمزگان و امکان سنجی آن را، از جمله طرح های پژوهشی این واحد دانست.

وی خاطرنشان کرد: طرح سنجش میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز استان هرمزگان، طرح اندازه گیری و ارتقا شاخص های بهره وری شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و انجام مطالعات تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی از دیگر طرح های پژوهشی است که جهاددانشگاهی استان هرمزگان در سال جاری در دست اجرا دارد.