نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی زمینه بروز شکوفایی علمی و فناورانه را در کشور فراهم کرده است

جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران (۸۲)
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵ کد : ۴۶۷۸۶ پژوهشی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جهاددانشگاهی محلی برای تجمع نوآوران و مبتکران جوان و پژوهشگر است، اظهار کرد: این نهادانقلابی تاکنون با اعتماد به جوانان زمینه بروز شکوفایی علمی و فناورانه را در کشور فراهم کرده است که در این راستا باید از فعالیت های جهاددانشگاهی حمایت لازم صورت گیرد.
جهاددانشگاهی زمینه بروز شکوفایی علمی و فناورانه را در کشور فراهم کرده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ روح الله حضرت پور  ضمن تبریک سالروز جهاددانشگاهی، این نهاد را مولود مبارک انقلاب دانست و با اشاره به توفیقات جهاددانشگاهی افزود: تاکنون موفقیت های بسیاری توسط نیروهای خلاق این مجموعه کسب شده که رویان و درمان ناباروری از جمله اقدامات ستودنی جهاددانشگاهی است.

وی با اشاره به این که جهاددانشگاهی محلی برای تجمع نوآوران و مبتکران جوان و پژوهشگر است، اظهار کرد: این نهادانقلابی تاکنون با اعتماد به جوانان زمینه بروز شکوفایی علمی و فناورانه را در کشور فراهم کرده است که در این راستا باید از فعالیت های جهاددانشگاهی حمایت لازم صورت گیرد.

این نماینده خانه ملت با بیان این که جهاددانشگاهی آذربایجان غربی نیز در راستای توسعه استان از طریق شرکت های دانش بنیان و اقدامات این واحدهای فناور خوش درخشیده است، افزود: کلیه اقدامات و فعالیت ها باید بر اساس نیازسنجی از منطقه انجام شود تا با تاثیر فعالیتها و اقدامات انجام شده بستر رشد  فراهم شود.

حضرت پور اظهار کرد: جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با برگزاری دوره های آموزشی و آزمون های دستگاه های اجرایی در راستای مهارت افزایی بین کارکنان گام برداشته است.

وی گفت: جهاددانشگاهی واژه ای مرکب از جهاد و دانشگاه است و جهادی عمل کردن نیروهای جهاددانشگاهی از وجوه تمایز این نهاد در مقایسه با سایر ارگان ها و سازمان ها است.