نشست مشترک مدیران مرکز درمان دم و سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح

نشست همکاری مشترک بین مدیر مرکز درمان در منزل جهاددانشگاهی (دَم) و مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برگزار شد.
۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹ کد : ۴۵۳۵۶ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، در این نشست که با حضور دکتر نوروزی و آسیما و جمعی از همکاران هر دو مجموعه برگزار شد، پیرامون ادامه روند مطلوب ارائه خدمات درمان در منزل به بازنشستگان نیروهای مسلح و همچنین گسترش خدمات درمانی مجموعه دَم به بیمه شدگان نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
نشست مشترک مدیران مرکز درمان دم و سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح

مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» وابسته به جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۷۸ جهت ارتقاء سطح ارائه خدمات سلامت و پوشش مطلوب خدمات درمانی در کلانشهر تهران زیر نظر معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی تاسیس شد.

مرکز دم به ارایه شبانه روزی کلیه خدمات درمانی و مراقبتی در منزل در یک پکیچ بصورت تیم کامل درمانی در ۲۲ منطقه تهران بزرگ کرده است.

گفتنی است، مرکز درمانی دم در ایام تعطیلی نیز خدمت رسانی می کند. کارشناسان واحد پیام (اپراتوری) به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های تلفنی به شماره تلفن ۵ رقمی ۶۴۰۶۴ می باشند.

مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» با بسیاری از سازمان ها و دستگاه های کشور از جمله نیروهای مسلح، صنعت نفت، بنیاد شهید و شهرداری تهران قرارداد همکاری و خدمت رسانی دارد.