با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام می شود؛

راه اندازی کلینیک درمان زخم دیابت و درمانگاه ناباروری در استان سمنان

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: با پیگیری های متعدد و مستمر، مجوز راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت برای استان سمنان اخذ شده است.
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۸ کد : ۴۲۲۳۰ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد در نشست با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ها و رایزنی های متعدد، مجوز راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت از سوی کارگروه پزشکی جهاددانشگاهی کشور برای استان سمنان اخذ شده است.
راه اندازی کلینیک درمان زخم دیابت و درمانگاه ناباروری در استان سمنان

وی با اشاره به یکی از مصوبات مهم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان، تأکید کرد: جهاددانشگاهی در این زمینه آمادگی دارد تا دانش فنی و تخصص لازم در این حوزه را از سوی پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا و پژوهشکده زخم و ترمیم بافت جهاددانشگاهی به استان منتقل شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: طی سال های گذشته و از مصوبات دوره های قبلی سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، عملیات اجرایی این پروژه در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر آغاز شده است و در همین راستا تلاش شد تا مجوز درمانگاه ناباروری و درمان زخم دیابت نیز اخذ شود.

منصفی راد اضافه کرد: در تلاش هستیم مرکز جامع سلامت زنان در حوزه درمان ناباروری، سرطان های زنان، سقط های مکرر و ... را در استان سمنان راه اندازی کنیم، دانش فنی لازم در مجموعه جهاددانشگاهی کشور فراهم است و آمادگی داریم طبق توافق و همکاری چندجانبه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان طرح ها و پروژه های درمانی در استان اجرا شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این نشست گفت: اجرای موفق طرح راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان سمنان که یکی از مصوبات مهم سفر رییس جمهور به استان است نیازمند همکاری، هم افزایی و اجماع در این بخش است و از همه ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی در این راستا استفاده خواهیم کرد.

کامران قدس از آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جهاددانشگاهی استان برای راه اندازی کلینیک درمان زخم و درمانگاه ناباروری در استان خبر داد و گفت: مساعدت و همکاری لازم در این بخش انجام می شود تا این دو مرکز برای جهاددانشگاهی در استان ثبت شود و مردم عزیز از خدمات تخصصی جهاددانشگاهی در این حوزه بهره ببرند.

وی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم از دانش و تخصص جهاددانشگاهی در حوزه تشخیص و درمان ناباروری در استان سمنان استفاده کنیم، ظرفیت و توانمندی خوبی در این بخش در پژوهشگاه رویان و سایر پژوهشکده ها و مراکز جهاددانشگاهی وجود دارد.