مدیر مسئول روزنامه همشهری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی:

نمایشگاه توانمندی‌های جهاددانشگاهی تولید غرور می‌کند/ تمرکز دستاوردهای علمی و فرهنگی مد نظر انقلاب در این نهاد

دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی، با بیان این که توانمندی‌های ارایه شده جهاددانشگاهی در این نمایشگاه تولید غرور می کند گفت: امید است مسئولین کشور به این باور برسند که نمونه ای از «ما می توانیم» را ا
۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۴ کد : ۳۹۷۹۳ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری امروز ۸ دی ماه با حضور در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی اظهار کرد: آن چیزی که در نگاه آرمانی به مسیر انقلاب ترسیم شده، به ویژه در حوزه‌های علم، فرهنگ، کارآفرینی، مهارت و نوآوری، همگی در جهاددانشگاهی متمرکز است.
نمایشگاه توانمندی‌های جهاددانشگاهی تولید غرور می‌کند/ تمرکز دستاوردهای علمی و فرهنگی مد نظر انقلاب در این نهاد

دکتر گنجی با بیان این که توانمندی‌های ارایه شده جهاددانشگاهی در این نمایشگاه تولید غرور می کند، گفت: امید است مسئولین کشور به این باور برسند که نمونه ای از ما می توانیم را اینجا ببینند و به کار گیرند.

وی افزود: البته بنده به عنوان مدیر رسانه تاکنون اطلاع چندانی از این توانمندی‌ها نداشتم؛ طبعاً مردم نیز نمی‌دانند. به همین جهت با وجود فعالیت خبرگزاری‌های مختلف زیر نظر جهاددانشگاهی در معرفی این دستاوردها باید تلاش بیشتری انجام شود.

دکتر گنجی تصریح کرد: ایده بنده این است که جهاددانشگاهی برای انتقال اخبار دستاوردهای خود به مردم می‌تواند در هفته یک یا دو ساعت از صدا و سیما به ویژه سیما برنامه گرفته و به بازتاب برنامه‌های خود بپردازد.

مدیرمسئول روزنامه همشهری تصریح کرد: چنانچه چنین اتفاقی رخ دهد و جهاددانشگاهی بتواند از تلویزیون برنامه بگیرد، بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به مردم مرتفع خواهد شد.