یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

جهاد دانشگاهی و نوآوری در تمامی بخش های اقتصادی و خدماتی کشور

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۲ کد : ۳۹۶۹۹ تاپ خبر پژوهشی
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: امروز همه نمایندگان مجلس جهاددانشگاهی که نماد نوآوری در تمامی بخش های اقتصادی و خدماتی کشور است را به عنوان یک نهاد انقلابی و مجموعه‌ای می شناسند که باید بن بست‌ها را بشکند.
جهاد دانشگاهی و نوآوری در تمامی بخش های اقتصادی و خدماتی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ گفت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم از نمایشگاه افتخارات جهاددانشگاهی بازدید داشته باشم. در این نمایشگاه جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی از جمله نفت، خودرو، آب، دکل، الکترونیک، کشاورزی، آموزش و بسیاری از تخصص‌های دیگر افتخارات خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است که برخی از آنها به مرحله تولید رسیده‌اند و برخی دیگر نیز در مراحل نهایی آزمایش قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مجموعه‌های مصرف‌کننده محصولات جهاد دانشگاهی از این نهاد، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی حتماً باید مورد حمایت قرار بگیرد و مجموعه‌هایی مانند ایران‌خودرو و شرکت نفت که از محصولات این نهاد استفاده می‌کنند، می‌توانند منابعی را در اختیار جهاد دانشگاهی قرار دهند و این نهاد را تقویت نمایند.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس همچنین با اشاره به سهم مجلس در حمایت از جهاددانشگاهی اظهار کرد: مجلس همواره در بودجه سالانه و در قانون برنامه توسعه، جهاددانشگاهی را پر رنگ دیده‌ است؛ همچنین هر کجا که موضوع تحقیقات و نوآوری مطرح است، مجلس جهاددانشگاهی را مورد توجه خود قرار داده است.

 کوچکی نژاد با بیان اینکه « امروز همه نمایندگان مجلس جهاددانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و مجموعه‌ای می شناسند که باید بن بست‌ها را بشکند»، تاکید کرد: معتقدم که جهاددانشگاهی می‌تواند در کنار همه دستگاه‌هایی که به دنبال به روزرسانی محصولات خود متناسب با تکنولوژی روز دنیا هستند، قرار بگیرد. امروز جهاددانشگاهی در همه بخش‌های اقتصادی و خدمات کشور باید حضور داشته باشد تا بتوانیم نوآوری‌ها را در همه جا داشته باشیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کمیسیون برنامه و بودجه جبار کوچکی‌نژاد