بازدید دکتر بختیاری معاون وزیر و مدیرعامل بیمه ایران از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۶ کد : ۳۹۶۴۷ تاپ خبر پژوهشی
بختیاری اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه علوم انسانی و آموزشی توانمندی‌های بسیاری دارد که این توانایی ها برای نیروهای انسانی بیمه مفید است.
بازدید دکتر بختیاری معاون وزیر و مدیرعامل بیمه ایران از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد این بودیم که چگونه جوانان این مملکت با ظرفیت‌های موجود در کشور راه حل های خوبی را برای حل مسائل در حوزه های مختلف فرهنگی، صنعت و پزشکی و... فراهم کرده اند.
وی با اشاره به همکاری مشترک بیمه و جهاددانشگاهی گفت: می توانیم بخشی از نیازهای بیمه کسب و کارها و پژوهش های این مجموعه را تامین کنیم. مثلا در بحث پزشکی و ناباروری اگر خلاقیت، نوآوری و همکاری باشد، می توان ریسک ناباروری زوج هایی را که می خواهند ازدواج کنند در قالب یک جامعه آماری بیمه کرد. همچنین، صنعت بیمه می تواند به عنوان یک صنعت سرمایه گذار، در برخی از طرح ها سرمایه گذاری کند تا از مرحله پژوهش و تحقیقاتی خارج و تجاری سازی شوند.
مدیرعامل بیمه ایران اضافه کرد: جهاددانشگاهی می تواند به بیمه کمک بسیاری کند. برای مثال ممکن است جهاددانشگاهی در حوزه علوم انسانی و آموزشی توانمندی های بسیاری داشته باشد که این توانایی ها برای نیروهای انسانی بیمه مفید باشد.
وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه روحیه کارآفرینی و خلق کردن دیده‌ می شود و بیمه شدیداً به این روحیه نیاز دارد. در حقیقت بیمه نیاز دارد مدیران و کارشناسانش روش های قدیمی خود را کنار بگذارند و توسط افراد خلاق و کارآفرین آموزش داده شوند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی بیمه ایران #نمایشگاه_دستاوردهای_جهاددانشگاهی1400