استاندار اصفهان در نشستی مشترک با رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد:

جهاددانشگاهی ظرفیتی برای پیشرفت همه جانبه کشور

دکتر سید رضا مرتضوی، جهاددانشگاهی را یک ظرفیت برای پیشرفت همه جانبه در کشور دانست و افزود: حجم کاری جهاددانشگاهی به گونه‌ای است که امکان سرمایه گذاری در طرح‌های آن وجود دارد.
۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵ کد : ۳۶۸۲۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در سفر خود به استان اصفهان با دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار کرد و همچنین در این سفر با روسای جهاددانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان به گفت و گو نشست و از پژوهشکده زیست فناوری رویان بازدید کرد.
جهاددانشگاهی ظرفیتی برای پیشرفت همه جانبه کشور

رییس جهاددانشگاهی در نشست با استاندار اصفهان با تاکید بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه استان اصفهان گفت: ماموریت جهاددانشگاهی از ابتدا تاکنون الگوسازی توان کشور در ۲ شاخص توسعه فرهنگی و علمی و فناوری بوده است.

دکتر حمیدرضا طیبی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های توسعه و اقتصاد دانش بنیان در بخش مختلف پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی و اجتماعی در جهاد دانشگاهی افزود: این مجموعه به بحث آموزش مرتبط با پژوهش نیز ورود پیدا کرده است.

در ادامه این دیدار استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم که از همه ظرفیت‌های نخبگان برای حل مشکلات بخش آب، آلودگی هوا، فرونشست و کشاورزی استفاده کنیم.

دکتر سید رضا مرتضوی جهاددانشگاهی را یک ظرفیت برای پیشرفت همه جانبه در کشور دانست و افزود: حجم کاری جهاددانشگاهی به گونه‌ای است که امکان سرمایه گذاری در طرح‌های آن وجود دارد.

در این دیدار، مهدی ژیانپور و مرتضی تیموری روسای جهاددانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان، دکتر محمد حسین نصر اصفهانی رییس پژوهشکده زیست و فناوری رویان اصفهان  حضور داشتند.