امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با جهاددانشگاهی استان

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان و جهاددانشگاهی واحد استان گلستان به امضا رسید.
۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۴۶۸۲ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی گلستان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان و جهاددانشگاهی واحد استان گلستان به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با جهاددانشگاهی استان

این تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت به منظور دستیابی به دانش مربوط به فناوری‌های مورد نیاز شرکت منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاددانشگاهی استان گلستان و عیسی افتخاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان به امضا رسید.

انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره‌گیری از توامندی‌ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی، تاسیس دفتر ارتباطی شرکت در جهاددانشگاهی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیازهای شرکت به جهاد و بالعکس، تبادل افکار و اطلاعات، ترجمه، تالیف و چاپ مقالات، کتب و انتشار نشریات مورد نیاز شرکت، مشاوره در زمینه شناسایی و تعاریف پژوهشی و فناوری شرکت، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات، همکاری در ایجاد فرصت‌های مطالعاتی  و دوره‌های تحصیلات تکمیلی از جمله اقدمات مشترک مورد تفاهم یاد شده در این تفاهم نامه است.