با همکاری بین پارک علم و فناوری البرز و مرکز رشد شرکت بهنود ژن فارمد انجام می‌شود؛

گسترش فضای کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌ی دارویی در قالب یک تفاهم‌نامه

تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک میان پارک علم و فناوری البرز و مرکز رشد شرکت بهنود ژن فارمد به منظور گسترش فضای کسب و کارهای نوپا در حوزه دارویی چهارشنبه ۱۹ شهریورماه به امضا روسای دو طرف رسید.
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳ کد : ۲۲۷۲۵ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این مراسم که ابتدا با بازدید از پژوهشگاه‌ گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، بانک ژن مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و همچنین نمایشگاه دائمی محصولات شرکت‌های پارک علم و فناوری البرز شروع شد، جنبه‌های همکاری‌های مشترک میان دو طرف تفاهم‌نامه تشریح شد.
گسترش فضای کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌ی دارویی در قالب یک تفاهم‌نامه

مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی در این مراسم در خصوص راه‌های مختلف همکاری و راه‌اندازی یک مرکز رشد خصوصی در حوزه‌ی دارویی با توجه به پتانسیل استان البرز توضیحاتی ارایه داد و در ادامه خواهان گسترش فضای شتاب‌دهنده دارویی پرسیس ژن در محل پارک علم و فناوری البرز شد.

گفتنی است در این بازدید، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت بهنود ژن فارمد و همچنین دکتر آقائی مدیر شتاب دهنده پرسیس ژن از همکاری‌های مشترک خود با مراکز بازدید شده سخن گفتند و در پایان نیز تفاهم‌نامه تهیه‌شده به‌منظور گسترش فعالیت‌های حوزه دارویی میان دو طرف به امضا رسید.