بازدید جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

سردار مهدی پور جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور و دکتر کریمی نیا معاون عملیات قرارگاه ۲۸ مرداد از بانک های زیستی و پروژه های فناورانه مرکز واقع در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی بازدید کردند.
۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴ کد : ۲۲۰۰۲ پژوهشی
به گزارش روابط­ عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، سردار مهدی پور جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور و دکتر کریمی نیا معاون عملیات قرارگاه ۲۸ مرداد از بانک های زیستی و پروژه های فناورانه مرکز واقع در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی بازدید کردند.
بازدید جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

قبل از این بازدید با حضور سردار مهدی پور و دکتر کریمی نیا و مسئولان و مدیران مرکز تشکیل و در خصوص اهمیت جایگاه مرکز در زمینه امنیت ذخایر زیستی؛ امنیت غذایی و سلامت بحث و تبادل نظر شد.

سردار مهدی پور گفت: این مرکز از قابلیت های لازم برای حفظ امنیت ذخایر کشور برخوردار است که این ظرفیت منحصر و قابلیت پشتیبانی علمی، فنی و تخصصی را دارد و این توانمندی می تواند به کسب درآمد و امنیت سلامت و غذا کمک کند.

در ادامه دکتر کریمی نیا بر تعامل و همکاری های این دو مجموعه در حوزه پدافند زیستی تاکید کرد و گفت: مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی و سازمان پدافند تا کنون در حوزه زیستی و حوزه های مرتبط تعاملات بسیار خوبی داشتند و این سازمان به نقش و توانمندی این مرکز در حفاظت از ذخایر زیستی اذعان دارد.

پس از نشست، جانشین قرارگاه زیستی و معاون قرارگاه با حضور در بانک های زیستی و محل اجرای طرح های فناورانه، اقدامات و دستاوردهای مرکز را مورد بازدید قرار دادند.