آیین بهره برداری از کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان برگزار شد

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور؛

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۱ کد : ۱۶۲۷۳ تاپ خبر پژوهشی
دکتر امیری معاون امور مجلس رییس جمهور در آیین بهره برداری از کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از این نهاد علمی و انقلابی در استان تجلیل کرد.
با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور؛

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق کشور که به همت جهاددانشگاهی واحد استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شده بود، 26 بهمن با حضور دکتر امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری، مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، دکتر شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، مهندس ناصری مدیر کل امور واحدهای جهاددانشگاهی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از دندانپزشکان و مقامات عالی استان و به میمنت چهل و یکمین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و میلاد با سعادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و زاد روز حضرت امام خمینی(ره) مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن بازدید از کلینیک مزبور با تشکر از رییس جهاددانشگاهی، معاونان و مسوولان استانی این نهاد و استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مرکز تخصصی با مراکز دندان پزشکی تخصصی در تهران رقابت می کند و چیز کمی را در این جا ندیدیم.

دکتر امیری در این بازدید و ضمن تجلیل از جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: واقعا کار جهادی در اینجا صورت گرفته و همه بخش های تخصصی دندانپزشکی در آن موجود است و همچنین مرکزی تخصصی در استان نداریم و این مرکزی منحصر به فرد است.

معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گفت و شنود با دندان پزشکان حاضر در مراسم خاطرنشان کردند: همه امکانات و ملزومات مورد نیاز و مدرن و پیشرفته تامین شده و کار نهایی و اصلی با شما و نحوه خدمات رسانی مطلوب شماست.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز در این آیین به تبیین مشخصات این پروژه درمانی پرداخت و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبرى ما در جهاد کار گزین انجام می دهیم و این کلینیک که از مجهزترین کلینیک های تخصصی شرق کشور است در بهترین موقعیت جغرافیایی استان و با سرمایه گذاری بیش از سی میلیارد ریالی با همیاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با زیر بنای ۱۰۰۰ متر ایجاد شده که در آن ۳۵ ظرفیت شغلی پیش بینی شده که پنجاه تن از پزشکان متبحر و متخصص در آن به درمان بیماریهای دندانی شهروندان سیستانی و بلوچستانی خواهند پرداخت.

دکتر تاجری خاطرنشان کرد: تمام بخش های تخصصی دندانپزشکی در این مرکز موجود است و از صفر تا صد کار درمانی دندان از عکس و رادیوگرافی گرفته تا خدمات تخصصی ایمپلنت و جراحی و ارتودنسی و ... با تعرفه ای متناسب احوال شهروندان در آن انجام و مردم را از مراجعه به سایر مراکز و پرداخت هزینه بیشتر بی نیاز می کند.