چاپ ۲۵ مقاله اعضای هیات عملی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان در مجلات معتبر علمی

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۷ کد : ۳۳۲۲۸ انتشار دانش
معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان از چاپ ۲۵ مقاله اعضای هیات علمی این موسسه در ژورنال های معتبر علمی خبرداد.
چاپ ۲۵ مقاله اعضای هیات عملی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان در مجلات معتبر علمی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان، علیرضا نجفی معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان با اشاره به تلاش اعضای هیات علمی این دانشگاه در راستای رفع مشکلات صنعت و جامعه، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ و بهار ۱۴۰۰، اعضای هیات علمی گروه های مهندسی برق و شیمی و زیست شناسی این موسسه توانسته اند ۲۵ مقاله با نمایه ISI (JCR) منتشر کنند.
وی با اشاره به کیفیت بالای مقالات منتشر شده توسط اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد این مقالات در مجلات چارک اول (Q۱) چاپ شده اند و مجموع فاکتور تاثیر(Impact factor) این مقالات بیش از ۹۵ است.
نجفی با بیان این که یکی از اولویت‌های سند چشم انداز موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان رفع مشکلات صنایع و جامعه است، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از اعضای هیات علمی که پژوهش‌های کاربردی خود را به سمت رفع نیازهای صنعت و جامعه سوق می دهند، بسته‌های تشویقی به آن ها اختصاص داده می شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مقاله موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان