برگزاری وبینار تخصصی «سلامت روان در دوران بازنشستگی» در هفته‌ی ملی سلامت روان

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹ کد : ۷۶۵۶۰ پژوهشی
مصادف با آخرین روز از هفته‌ی ملی سلامت روان، به‌همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، وبینار تخصصی «سلامت روان در دوران بازنشستگی» برگزار شد.
برگزاری وبینار تخصصی «سلامت روان در دوران بازنشستگی» در هفته‌ی ملی سلامت روان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، مصادف با آخرین روز از هفته‌ی ملی سلامت روان، وبینار تخصصی «سلامت روان در دوران بازنشستگی» با حضور جمع کثیری از متخصصان و صاحب‌نظران حوزه روانشناسی، روانپزشکی، سالمندشناسی و فعالان سایر حوزه‌های مرتبط، توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و با سخنرانی دکتر یداله عبدالفتحی ممتاز برگزار شد.

در این وبینار تخصصی ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون اختلالات شایع در دوراه سالمندی با تمرکز بر حوزه سلامت روان، با توجه به روند رو به رشد شیوع برخی از این اختلالات در دوران بازنشستگی، مباحث مرتبط با پیشگیری، تشخیص زودهنگام، راهکارهای مدیریت و درمان در سالمندان، به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است همزمان با روز جهانی سلامت روان در 10 اکتبر، در کشور از 18 لغایت 24 مهر ماه به‌عنوان هفته ملی سلامت روان برنامه‌ریزی شده که آخرین روز از این هفته نیز با عنوان «سازگاری با بازنشستگی و سلامت روان» نامگذاری شده است.


نظر شما :