رییس جهاددانشگاهی سمنان خبر داد:

اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز مرکز غربالگری سرطان بانوان جهاددانشگاهی استان سمنان

۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷ کد : ۷۶۴۵۵ پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از ابلاغ موافقتنامه اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز مرکز پیشگیری و غربالگری سرطان بانوان جهاددانشگاهی استان سمنان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، علی منصفی راد افزود: قریب به یکسال گذشته با دستور رییس جهاددانشگاهی و همکاری و پیگیری پژوهشکده سرطان معتمد و طی توافق انجام شده با این پژوهشکده و با حمایت و پشتیبانی مسوولان استانی، استان سمنان به شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیر واگیر و سرطان متصل شد تا مردم استان از خدمات تخصصی در این حوزه بهره مند شوند.
رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: با پیگیری های استاندار محترم و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین همراهی فرماندار سمنان، به جهت کمک به راه اندازی و افتتاح مرکز غربالگری سرطان بانوان جهاددانشگاهی استان سمنان، مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان سمنان در سال 1403 اختصاص خواهد یافت.
با اشاره به عزم دولت و مجلس برای ایجاد مراکز غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیر واگیر و سرطان گفت: جهاددانشگاهی استان در این بخش نیز پیرو تأکیدات استاندار سمنان پیگیر انتقال دانش فنی و تجهیزات پیشرفته پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به استان خواهد بود.
منصفی راد با اشاره به تأکیدات استاندار سمنان در خصوص رویکرد فناورانه به حل مشکلات استان و بهره مندی از ظرفیت های بالای جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان سمنان با توجه به زمینه مساعد برای بهره مندی استان از شبکه گسترده دانش و خدمات فنی جهاددانشگاهی کشور، در تلاش است این دانش فنی را به استان منتقل کند.


نظر شما :