بازدید مدیران شرکت ایران خودرو از توانمندی های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۱ کد : ۷۴۸۴۸ تاپ خبر پژوهشی
مدیران شرکت ایران خودرو از توانمندی های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی بازدید کردند.
بازدید مدیران شرکت ایران خودرو از توانمندی های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، پیرو عقد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با شرکت ایران خودرو، جمعی از مدیران این شرکت در حوزه ارتباط با شرکت های دانش بنیان، کنترل و تضمین کیفیت و خرید محصولات شیمیایی، شنبه 27 مرداد 1403 با حضور در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی از توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران و سازمان جهاددانشگاهی تهران بازدید کردند.

 این نشست با میزبانی دکتر یزدانفر و جمعی از مدیران پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران و همراهی دکتر طاهرخانی معاون پژوهشی و جمعی از مدیران سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد.

در ابتدا موضوعات مورد نظر و چالش های شرکت ایران خودرو در حوزه های فنی، تامین قطعات و مواد شیمیایی مورد استفاده در خودروها، توسط مدیران شرکت ایران خودرو بیان شد.

در ادامه دکتر یزدانفر با معرفی مدیران پژوهشکده از تعامل با این شرکت جهت رفع مشکلات فنی در حوزه های مختلف ابراز امیدواری کرد.

رییس پژوهشکده سابقه بیش از سه دهه فعالیت و بهره مندی از نیروی متخصص و متعهد، تجهیزات آزمایشگاهی، مراکز خدمات تخصصی و سالن های تولید را از نقاط قوت این پژوهشکده برشمرد. وی با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، حل مشکلات صنایع و تولید محصولات بومی و فناورانه را از مهم ترین ماموریت های این پژوهشکده بیان کرد.

  در ادامه  دکتر عباس بایگان مدیر روابط عمومی پژوهشکده، با ارایه توانمندی ها در حوزه اجرای پژوهش های کاربردی که منجر به تولید محصول دانش بنیان شده اند، به معرفی آزمایشگاه های تخصصی، سالن های تولید نیمه صنعتی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در این مجموعه پرداخت. ساخت انواع بیوسایدهای صنعتی، دانش فنی ساخت ابرخازن ها و باطری های شارژ سریع، انواع افزودنی ها و پوشش های رنگ، رزین و اپوکسی، تولید جاذب های صنعتی و کاتالیست های خودرو، تولید مواد شیمیایی (روانکارها، خنک کننده ها، روغن ها)، آزمایشگاه معتمد آنالیز مواد شیمیایی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کارکنان و شرکت های تابعه ایران خودرو از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان مدیران شرکت ایران خودرو از مجموعه آزمایشگاه های تخصصصی مرکز آنالیز شیمیایی و سالن های تحقیق و تجاری سازی پژوهشکده و همچنین سالن تولید و مرکز فراوری مواد فلزی سازمان جهاد تهران از نزدیک بازدید کردند و با تجهیزات فنی و زیرساخت های این دو مجموعه جهت همکاری با آن شرکت آشنا شدند.


نظر شما :