برگزاری سمینار علمی «مبانی کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی» توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳ کد : ۷۰۴۱۰ تاپ خبر پژوهشی
مدیر مراکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: توسط این سازمان و با همکاری اداره امور آزمایشگاه‌ها و گروه خون شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سمینار علمی یک روزه «مبانی کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی» برگزار می‌شود.
برگزاری سمینار علمی «مبانی کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی» توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر محمد قدسی با بیان این مطلب افزود: همزمان با برگزاری این سمینار، نمایشگاه تخصصی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این سمینار یک روزه در روز 7 اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی واقع در سه راه ادبیات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سمینار دارای امتیاز بازآموزی است، تصریح کرد: متخصصین آسیب شناسی، دکتری علوم آزمایشگاهی و P.H.D ، ارشد، کارشناس و کاردانی گرایش‌های علوم آزمایشگاهی از گروه‌های هدف این سمینار می‌باشند.

دبیر اجرایی سمینار علمی مبانی کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی تصریح کرد : افراد غیر باز آموزی که متقاضی دریافت گواهی نامه معتبر جهاددانشگاهی می‌باشند، می‌توانند در این سمینار علمی ثبت نام و شرکت کنند.

قدسی کمک به رشد و توسعه علم و جدیدترین دست یافته‌های علمی و عملی در این خصوص، بروز رسانی دانش همکاران و متخصصین آزمایشگاهی در مباحث کنترل کیفی و استانداردسازی در آزمایشگاه‌ها، بررسی خطاها و عدم انطباق‌ها و راه‌های کاهش آنها را از اهداف برگزاری این سمینار برشمرد.

به گفته وی، افراد متقاضی امتیاز بازآموزی می‌توانند برای ثبت نام این سمینار به وب سایت www.ircme.ir وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

 
 
 


نظر شما :