اختتام طرح پایش باقیمانده سموم و آلاینده های شیمیایی (سرب، کادمیوم، نیترات) در محصولات باغی و زراعی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۷ کد : ۶۸۱۶۴ مالکیت معنوی طرح های شاخص
اختتام طرح پایش باقیمانده سموم و آلاینده های شیمیایی (سرب، کادمیوم، نیترات) در محصولات باغی و زراعی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، قرارداد پژوهشی پایش باقیمانده سموم و آلاینده های شیمیایی (سرب، کادمیوم، نیترات) در محصولات باغی و زراعی و بررسی کیفیت و سلامت محصولات غذایی عرضه شده در میادین و بازارهای تابعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در فصل پاییز و زمستان به پایان رسید.
خانم دکتر قمبریان مدیر مرکز آنالیز شیمیایی در حاشیه بازدید مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از مرکز آنالیز شیمیایی در تاریخ دهم بهمن ماه 1402 اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع امنیت غذایی در کشور و تجهیزات و آزمایشگاه های تخصصی موجود در این مرکز و همچنین بهره مندی از توانایی های علمی موجود در پژوهشکده و مرکز آنالیز شیمیایی این طرح با موفقیت انجام شد. عضو هیات علمی پژوهشکده گفت: در این طرح بیش از 992 نمونه پایش باقیمانده سموم و 620 نمونه پایش آلاینده های شیمیایی از 400 نمونه محصولات غذایی عرضه شده در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در فصل پاییز و زمستان سال 1402 با موفقیت انجام شد.
در ادامه این نشست آقای دکتر فاتح نیا مدیر کنترل کیفی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ضمن ابراز خرسندی از حسن انجام این طرح و بازدید از امکانات و آزمایشگاه های تخصصی مرکز آنالیز شیمیایی، از ادامه همکاری و گسترش فعالیت ها و پایش سلامت نمونه های بیشتر در محصولات غذایی این سازمان خبر داد. این بازدید با حضور آقای مهندس عسگری، آقای مهندس شهبازی، خانم مهندس حبیبی و خانم مهندس اکبریان از مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام شد. 
انجام ارزنده این طرح را به همه همکاران جوان و متعهد مرکز آنالیز شیمیایی تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم.
 

کلید واژه ها: آلاینده شیمیایی


نظر شما :