رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی:

تنوع در ارائه خدمات به مردم ،مهمترین ویژگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی است

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: تنوع در ارائه خدمات به مردم،مهمترین ویژگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی است.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۷ کد : ۶۷۸۸۹ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر حسین امینی مشهدی در نشست با همکاران مرکز خدمات تخصصی داخلی و مرکز خدمات تخصصی ژنتیک جهاددانشگاهی، افزود: جهاددانشگاهی خراسان رضوی سبدی متنوع از فعالیت‌های خدماتی در حوزه‌هایی همچون آموزشی، فرهنگی و پزشکی را به مردم ارائه می‌کند که در این بین غالب فعالیت‌های خدماتی این سازمان در حوزه پزشکی است. وی بر لزوم ایجاد اعتماد و حفظ پیوند مراکز پزشکی شهر و استان با سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: برای افزایش درآمد در سازمان نیاز به نوآوری و تغییر در مدل کسب و کارمان داریم.
تنوع در ارائه خدمات به مردم ،مهمترین ویژگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی است

امینی‌مشهدی با تاکید بر ارتقاء روحیه مشتری مداری در بخش‌های خدماتی سازمان جهاددانشگاهی، عنوان کرد: مهمترین ثروت این سازمان نیروی انسانی آن است، لذا موضوعاتی همچون رسیدگی به معیشت و امور رفاهی همکاران از جمله اولویت‌های اساسی ما به شمار می‌رود.

به گفته رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، رضایت شغلی یک حق برای اعضای سازمان است که این حق با مطالبه گری صحیح در مسیر درست خود به دست می‌آید.

وی به اصول تکنیک‌های حل مساله اشاره و اظهار کرد: چاره نکردن یا بیچارگی، چاره نسبی یا رضایت بخش،چاره بهینه و چاره بنیادین چهار اصل تکنیک‌های حل مساله است.

به گفته دکتر امینی مشهدی، خوب است که چاره بنیادین کنیم، اما گاهی لازم و منطقی است که خود مساله خود به خود حل شود و از بین برود یا به چاره نسبی یا راه حل رضایت بخش قناعت کنیم.

کلید واژه ها: خراسان رضوی


نظر شما :