دیدار مسئولان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان با فرماندار و فعالان حوزه بانوان معمولان

در راستای معرفی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در درمان ناباروری؛ رییس این واحد به همراه مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در شهرستان معمولان حضور یافتند.
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۳ کد : ۶۷۸۲۸ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان، رئیس این واحد و دکتر مهدیه مریدی، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان؛ دوشنبه دوم بهمن‌ماه با نخبگان، گروه‌های جهادی و فعالان حوزه بانوان شهرستان معمولان دیدار کردند.
دیدار مسئولان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان با فرماندار و فعالان حوزه بانوان معمولان

این دیدار با همکاری دکتر محمد ناظری، فرماندار معمولان و با هدف معرفی و تبیین ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان بویژه در حوزه درمان ناباروری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرهاد فرامرزیان در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان یکی از مراکز مهم و معتبر در غرب کشور است به طوری‌که روزانه بیمارانی از استان‌های غرب کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به این که تاکنون قریب به ۷۵۰۰ پرونده در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تشکیل شده است، افزود: روزانه ۳۰ تا ۵۰ نفر در این مرکز ویزیت می‌شوند این در حالی است که در گذشته بیماران مجبور بودند برای درمان به استان‌های دیگر بروند.

فرامرزیان بر لزوم معرفی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به‌ویژه در حوزه درمان ناباروری تأکید کرد و افزود: نخبگان، گروه‌های جهادی و فعالان حوزه بانوان شهرستان معمولان، ظرفیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان را برای جامعه هدف بیان کنند، چون امروز بحث جوانی جمعیت از مسائل مهم کشور و از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی لرستان برای درمان ناباروری خانواده‌های محروم تسهیلات ویژه‌ای ازجمله معرفی برای دریافت تسهیلات بلاعوض و نیز تقسیط هزینه‌های درمانی در نظر می‌گیرد و این مرکز با اکثر بیمه‌ها قرارداد دارد.

گفتنی است که در این دیدار دکتر مهدیه مریدی، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان، توضیحات تخصصی و تکمیلی در خصوص نحوه فعالیت این مرکز ارائه کرد.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری


نظر شما :