تجلیل از عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس به عنوان پژوهشگر برگزیده

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۴ کد : ۶۶۵۸۳ پژوهشی
در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان فارس از دکتر صدیقه البرزی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس تجلیل شد.
تجلیل از عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس به عنوان پژوهشگر برگزیده

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از 53 پژوهشگران برگزیده استان فارس امروز،‌ 29 آذرماه با حضور مسوولان ارشد استانی در شیراز برگزار شد.

در میان 53 نفر از پژوهشگران برگزیده استان فارس که در این مراسم تجلیل شدند، دکتر صدیقه البرزی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس به عنوان یکی از پژوهشگران برگزیده استان نیز حضور داشت که در این مراسم از وی تقدیر به عمل آمد.

 محمدهادی ایمانیه،‌ استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه عملکرد پژوهشگران و فناوران باعث خودکفایی کشور می‌شود، از رؤسای دانشگاه‌ها خواست که یک درصد از اعتباراتشان را به پژوهش اختصاص دهند.

وی افزود: اتاق فکر استانداری فارس با قوت مشغول فعالیت است و تصمیم‌سازی‌های خوبی در آن انجام می‌شود. مسائل مربوط به آب و کشاورزی و صنعت و معدن و مسائل مختلف دیگری آنجا رصد و پایش می‌شود و همه باید به این اتاق فکر کمک کنند.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه باید هم‌فکری انجام شود و آیین‌نامه‌ای برای حمایت از صنایع و موسسات استان که با دانشگاه همکاری می‌کنند، تدوین شود،‌گفت: سند علم و فناوری می‌تواند به عنوان یک افق دراز مدت و میان مدت تعیین شود و همه صاحب‌نظران و پژوهشگران باید آن را مطالعه کنند و فقط به نوشتن سند اکتفا نشود. ممکن است عیب و ایرادی داشته باشد دارد که باید برطرف شود.

رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان فارس ادامه داد: بنده آمادگی دارم با چهره‌های ویژه علمی استان در رشته‌های مختلف، روزهای پنج‌شنبه دیدارهایی داشته باشم و تلاش کنیم مشکلاتشان برطرف شده و با انگیزه بیشتری کار و فعالیت خود را ادامه دهند.